VARSTVO PODATKOV

Upravljalec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Podatki o upravljavcu:

SHAPE UP, Mirjana Šerjak s.p., športne dejavnosti

Ulica Tončka Dežmana 10

4000 Kranj

Podjetje je bilo vpisano v poslovni register dne 19.11.2014

Davčna številka: 11276223 (podjetje ni davčni zavezanec)

Matična številka: 6728081000

Elektronski naslov: info@shapeup.si

 

Katere osebne podatke obdelujemo?

  • osnovne kontaktne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, e-naslov);
  • podatke o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
  • podatke, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva sledeče:

  • vpogled,
  • popravek,
  • popoln izbris,
  • prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,
  • prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila pridobljena. Posameznik lahko kadarkoli zahteva izbris vseh podatkov s sporočilom odjave na e-mail info@shapeup.si s pripisom ”ODJAVA”.

Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte);
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

Kontaktni obrazec
V kontaktnem obrazcu vas prosimo za vaše ime in elektronski naslov. Z oddajo elektronskega obrazca se strinjate, da navedene podatke uporabimo izključno z namenom identifikacije pošiljatelja in možnosti, da vas kontaktiramo nazaj. Vaše elektronsko sporočilo z navedenimi podatki se bo hranilo na našem strežniku za elektronsko pošto.

Newsletter
Ob prijavi na obrazec za prijavo na newsletter se strinjate, da na platformi Mailchimp hranimo vaše podatke:

Ime
E-poštni naslov

Te podatke uporabljamo za  namene pošiljanja prodajnih, vsebinskih in marketinških sporočil. Strinjate se, da te podatke obdelujemo v namene personalizacije teh sporočil in oglaševanja na Facebook ter Instagram platformah. Podatke v skladu z GDPR uporabljamo šele, ko to potrdite v potrditvenem sporočilu, ki ga prejmete po izpolnitvi obrazca. Kot naročnik na newsletter imate pravico do popravkov in izbrisa, pa tudi do vpogleda v podatke, ki jih hranimo..

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov?

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja SHAPE UP s. p., razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

  • ponudniki računovodskih storitev.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo izven Republike Slovenije.

SHAPE UP s.p. spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1, Ur. l. RS št. 86/04 in GDPR), zato na spletni strani www.shapeup.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.

Posodobljeno: 10.12.2020

 

POGOJI SODELOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje

SHAPE UP, Mirjana Šerjak s.p., športne dejavnosti

Ulica Tončka Dežmana 10

4000 Kranj

 

Podjetje je bilo vpisano v poslovni register dne 19.11.2014

Davčna številka: 11276223 (podjetje ni davčni zavezanec)

Matična številka: 6728081000

 

Elektronski naslov: info@shapeup.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

  1. Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
1. iskanje posameznega produkta,
2. izbor produkta za nakup,
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici,
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini,
5. potrditev naročila,
6. oddaja naročila.

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite. Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o uspešno oddanem naročilu. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti na info@shapeup.si. Račun se hrani na sedežu podjetja.

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@shapeup.si pa pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila.

  1. Dostava

Potrdilo o nakupu se ob prejemu PayPal plačila avtomatsko pošljejo na elektronski račun uporabnika (kupca). V primeru plačila po predračunu, bo potrdilo posredovano na elektronski račun uporabnika v roku 72-ur od prejema plačila.

  1. Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

  • z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo v roku 72-ur po tem, ko je priliv viden na našem TRR.
  • plačilo s PayPalom

Po oddaji naročila z izbiro plačila ‘po predračunu’ boste na elektronski naslov prejeli vse kompletne informacije, ki jih potrebujete za nakazilo.

Plačilo po predračunu se opravi na tekoči račun, odprt pri Delavska hranilnica d. d., z naslednjimi podatki:

SHAPE UP S.P.
Ulica Tončka Dežmana 10
4000 Kranj

TRR: SI56 6100 0000 9140 269

BIC: HDELSI22

Rok za plačilo po predračunu je 3 delovnih dni po prejemu predračuna. V kolikor predračun v tem času ni plačan, se smatra, da kupec odstopa od naročila.

Račun za sprovedeno plačilo boste prejeli najkasneje v 8 dneh po prejetem plačilu na naveden elektronski naslov. Če želite prejeti račun tudi po pošti, nas o tem obvestite. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

  1. Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR). Ob izpolnitvi plačilnih podatkov se neto ceni izdelkov prišteje še DDV po stopnji 22 %. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

  1. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na elektronski naslov info@shapeup.si

  1. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračila)

Kupec pri nakupu digitalnih produktov po 13. točki 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18) nima pravice do odstopa od nakupa za digitalne vsebine dobavljive v spletni trgovini ponudnika.

Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelkih ali dobave napačnih izdelkov uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno običajno rabo, ali prodajalcu predhodno znano posebno rabo, ali izrecno dogovorjenih lastnosti, in če je potrošnik v roku iz prejšnjega odstavka pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, vrnitev dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške z odpravljanjem stvarne napake nosi prodajalec.

  1. Pravno obvestilo

Spletna trgovina shapeup.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

  1. Zaščitene blagovne znamke

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so last podjetja SHAPE UP, s. p.  in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. Last podjetja SHAPE UP S.P. so tudi vsi digitalni produkti na voljo za nakup v spletni trgovini . Nosilec podjetja, Mirjana Šerjak, nosi moralne avtorske pravice do izdelkov. Ponudnik z izročitvijo avtorskega dela na kupca dovoljuje izključno osebno uporabo digitalnih produktov. Prenos na druge osebe, reprodukcija produktov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje niso dovoljene.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Ponudnik si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ponudnik ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

  1. Pritožbe in spori

Podjetje SHAEP UP s. p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podjetjem SHAPE UP s. p. lahko poveže po elektronski pošti na info@shapeup.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje SHAPE UP s. p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje SHAPE UP s.p.  ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje SHAPE UP s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. Omejitev odgovornosti

Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca.

  1. Stvarna napaka

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dva meseca, odkar je bila stvar izročena

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dva meseca, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@shapeup.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik podjetju v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila .

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, z etiketo, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Pogoji poslovanja veljajo od 10. 12. 2020 do preklica.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vrh obrazca